NY BLOGG

hellu allihoppa , linda här ! till er som inte vet det då så hade jag en blogg tidigare som hette allasliindiis.blogg.se , den har jag  tagit bort och kommer iforsättningen att blogga här.Får se hur det går med den här bloggen och hur länge det håller, hihi :) här kommer jag skriva om allt nödigt och onödigt. jaa nu har vi en design också, är inte superduper nöjd men jag fixar mer med den sen
klockan är nu 22:53 och ska nog ta och sova. Det är ju trotsallt  skola imorgon.
men nu ska jag sova. puss och godnatt
kyssar //

 

ps. desigen är gjord av  lisauh mohahaha tacck älskling (H)(H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Gå till startsidan
TYPLINDAUH.BLOGG.SE



Linda, 14 år, Stockholm
Klantig och knasig brud med planer på att bli pilot. Älskar choklad, att shoppa och dansar som en höna. Välkommen till min blogg!

bloglovin



RSS 2.0